Hrdina Dan

27.03.2013 14:49

V minulém článku jsem se zmiňovala o soutěži s názvem "Můj málý velký hrdina". Mezi finalisty této soutěže patří i Daník. Pokud vás jeho příběh zaujme, hlasujte pro něj zde: www.mujhrdina.cz/node/727

Dan

Jmenuji se Dan a jsem kříženec jezevčíka.
Můj příběh není zase až tak jedinečný a zajímavý, nicméně pro moji paničku rozhodně jsem "malým velkým hrdinou".
Narodil jsem se u lidí, kde se kříží všechno se vším a psů nás tam bylo víc než dost. Kdybych neměl tak chytrou maminku, která mě jako jediné její štěňátko co přežilo, neodvedla k rodině kde se mě ujali, asi bych tady dneska už nebyl. Možná se se mnou chtěla pochlubit jaký jsem fešák, nebo to bylo její poděkování za to, že dostávala nažrat, když hladová běhala po vesnici. Každopádně já, jako malý rezavý uzlíček jsem tam už zůstal.
Věděl jsem, že kdybych se vrátil, nepřežil bych. Pár dní po tom, co jsem byl přijat do nové rodiny jako její plnohodnotný člen, moje maminka odešla do psího nebíčka :-(
Ublížili jí zlí lidé!
Moje panička si mě zamilovala na první pohled a taky si hned všimla mého temperamentu. Už odmalička jsem začal chodit do psí školy a tam jsem se naučil základům agility.
Dnes jsem už ostřílený závodník a díky své šikovnosti jsem se probojoval až do "elitní" kategorie A3.
A proč jsem pro moji paničku hrdinou?
Jednak proto, že jsem se jako malý "prďolka" vydal sám na cestu, abych si ten svůj život náležitě užil a taky proto, že jsem celému světu dokázal, že i obyčejný voříšek z vysočiny může bojovat mezi těmi všemi "papíráky" a může být prostě "malým velkým hrdinou" :-)